Skip to content

Itt a brief kérdőív, használd sikerrel!

Megfogalmazni a hangulatot? Szavakba önteni egy színárnyalatot? Körülírni, hogy mire vágyik az akiről azt gondolod, hogy vevő lenne a termékedre vagy igénybe venné valamelyik szolgáltatásodat? Ha nem költőnek születtél, akkor ez bizony nehéz feladatnak tűnhet. Mégis meg kell tenned akkor, amikor a grafikusodnak elmeséled, hogy milyen hatást szeretnél elérni a leendő ügyfeled fejében, amikor legújabb logód, szórólapod, weboldalad, hirdetésed vagy egyéb céges anyagod vizuális tervét először megpillantja. Sokkal könnyebb volna, ha minden grafikus nem csak villámkezű, az összes trendet ismerő, kiváló szépérzékkel rendelkező gyakorlott szakember lenne, hanem szociológus, pszichológus, mágus, gondolatolvasó és jövőbelátó orákulum is egy személyben. De lássuk be, ez az elvárás nem életszerű.

Magadnak tedd fel a kérdőívben található kérdéseket, írd össze a válaszokat, és lesz egy jó briefed készülő sikert hozó látványos marketing anyagodhoz, legyen az logó, szórólap, plakát vagy weboldal.

A grafikusoddal való együttműködés alapja a brief, ennek lényegéről, Hogyan készül A BRIEF címmel pontól pontra elkészítésének lépéseiről írtunk egy anyagot, amit itt tölthetsz le, használd sikerrel saját üzleti céljaid elérésére. Ez alapján elkészítheted saját briefedet, meglátod mennyi időt, pénzt takarítasz meg ha ezt megteszed. És mennyi bosszúságtól és fölösleges vitától mentesülsz.

Itt most közzétesszük a BRIEF KÉRDŐÍVET, amit mi használunk a MarketingMagoknál. Használd ezt a kérdőívet arra, hogy összeírod gondolataidat. Töltsd le, és amikor elkezded használni, meglepődsz rajta, hogy mennyivel hatékonyabbá válik a munkád, letisztulnak a gondolataid, szinte látod már a kész grafikai tervet lelki szemeid előtt. És akkor már a megvalósítás is mennyivel egyszerűbb lesz.

 

[email-download download_id=”1010″ contact_form_id=”1036″]

 

Ha mégis úgy gondolod, hogy szakértői segítséget szeretnél a grafikai megvalósításhoz, a kitöltött kérdőívet küldd is vissza nekünk. Örömmel fogadjuk az új feladatokat. Mi ezzel és ehhez hasonlókkal foglalkozunk már több, mint húsz éve, és nagyon imádjuk! Nem csak megtervezzük. Meg is valósítjuk a briefben foglaltakat.

Leave a Reply