Skip to content

Workshop

célcsoport kiválasztása

Ki az, akiknek jobb lenne az élete azzal a szolgáltatással vagy termékkel, amit a vállalkozásod nyújt?

És ahhoz, hogy megtaláld A TE VEVŐIDET, vajon mit kellene tenned?

Kíváncsi vagy, hogy kik lehetnének a vevőid, akikkel könnyű és hatékony az együttműködés?

És hol találod meg őket?

MI LENNE, HA MUTATNÁNK NEKED NÉHÁNY KIVÁLÓ MEGOLDÁST ERRE?

Ha arra már rájöttél, hogy:

       <p>- szükséged van a MARKETING TUDÁSRA,</p>

– kézben kell tartanod CÉGÜGYEID IRÁNYÍTÁSÁT, döntéseket hozni, felelősséget vállalni,

– NEM TUDSZ MINDENT MEGTANULNI miközben a vállalkozásodat is magad viszed.

– mersz kérdezni, TANÁCSOT KÉRNI és ELFOGADNI,

– a tanulást BEFEKTETÉSNEK TEKINTED, és örömmel fizetsz egy rendes összeget valamiért ami aztán NEKED HOZ HASZNOT,

Akkor a KINEK BESZÉLEK? WORKSHOP neked való.

KINEK BESZÉLEK?

CÉLCSOPORT MEGTALÁLÓ WORKSHOP A MARKETINGMAGOKTÓL


A workshop célja:

     <p>- rávilágítani, hogy miért fontos és szükséges, hogy JÓL HATÁROZD MEG A CÉLCSOPORTODAT, és milyen hosszú távú hatása van a vállalkozásodra,</p>

– MÓDSZERT KÍNÁLNI a célcsoport meghatározásra – hogyan tudod megcsinálni otthon, egyedül, mi szükséges hozzá,

– példákkal illusztrálni a JÓ ÉS HIBÁS CÉLCSOPORT meghatározást – az üzletmenetre való KIHATÁSAIT,

– interaktív módon megtanítani, hogy átlásd saját VÁLLALKOZÁSOD MOZGATÓRUGÓIT, és hogy melyik döntésnek mi lehet a következménye,

– hosszabb távú PERSPEKTÍVÁT NYÚJTANI vállalkozásod számára feltárva az összefüggéseket, a „kockában való gondolkodás” kereteiből való kilépés lehetőségét.

Mit kapsz a KINEK BESZÉLEK? workshoptól:

      <p>A nap végére ÚJ NÉZŐPONTBÓL tudod felmérni vállalkozásodat, a benne lévő LEHETŐSÉGEKET, a javítandókat, fejlesztendőket, ezáltal konkrét ELKÉPZELÉSSEL tudsz előállni a jövőre vonatkozóan.</p>

Látva a fontos pontokat, IRÁNYJELZŐKET, el tudod készíteni saját vállalkozásod „álomvevőjének” meghatározását. Képes leszel meghatározni elsődleges, másodlagos stb. CÉLCSOPORTOD tulajdonságait, fel tudod később mérni VALÓS IGÉNYEIKET.

Ezáltal valódi embereknek valós szükségleteire már ÜTŐSEBB AJÁNLATOKAT tudsz készíteni, magasabb arányú visszajelzést és megrendelést kapsz a korábbiakhoz képest.

Megérted a „NICHE” terület jelentését és jelentőségét, még az is lehet, hogy azonnal találsz is magad számára egy ilyen területet, de legalábbis innentől kezdve lesz rá „szemed” és észre fogod venni a lehetőséget.

Nem csak saját vállalkozásodat, de a PIACOT is a megtanult szemlélet szerint fogod vizsgálni és elemezni, majd levonni a számodra hasznos információt.

Megismerkedhetsz más vállalkozókkal, akik hasonló KIHÍVÁSOKKAL küzdenek, rájössz, hogy NEM VAGY EGYEDÜL, rájössz, VAN MEGOLDÁS!

Miért hidd el nekünk, hogy valódi tudást adunk át?

        <p>Miért hidd el nekünk amit mondunk?</p>

Mi nem csak tanultuk a marketing szakmát, hanem hosszú évekig gyakoroltuk is, Luca a gyógyszeriparban, az élelmiszeriparban és a vendéglátóiparban, Marcsi a kereskedelmi ingatlanpiacon, a hangosítástechnika és a kézműves termékek piacán. Kettőnknek összesen több, mint 35 évnyi tapasztalatunk van a témában, és készen állunk arra, hogy megosszuk veled.

Nem külföldi példákat mondunk, hanem sikeres külföldi esetek magyar piacra hangolt adaptációját. Nem multis költségvetést igénylő megoldásokat adunk, hanem olyanokat, amiket eltanulhatsz tőlük, mondjuk tervezésben és hatékonyságban, de a magyar kisvállalkozók költségvetésére adaptálva.

Nem évekkel ezelőtt alkalmazott technikákat mondunk hanem az évtizedekkel ezelőtt letett alapokra folyamatosan képezzük magunkat magyar és külföldi forrásokból, hogy a legkorszerűbb technikákat oszthassuk meg veled.

Mert bárki bármit mond neked, hidd el, hogy sok pénzt törvényes módon leginkább a saját vállalkozásod felfuttatásával tudsz keresni. Velünk tartasz?

Izsák Luca
Izsák Luca tulajdonos, MarketingMagok
Nagy Mária
Nagy Mária tulajdonos, MarketingMagok

A workshop előnyei:

       <p>A MarketingMagok KINEK BESZÉLEK? WORKSHOP egy egész napon át tartó, kis létszámú csoportos foglalkozás, ezáltal a kötelező és általános érvényű igazságokon kívül választ kapsz a Te, saját problémáidra is.</p>

KONKRÉT VÉGEREDMÉNNYEL JÁR – saját bejáratú célcsoportod (jaid) lesznek meghatározva konkrét elérhetési csatornákkal, javasolt eszközökkel, kielégítésre váró igényekkel.

KEDVEZŐ ÁR – egy személyes konzultáció helyett egy egész napos interaktív foglalkozást kapsz konkrét egyéni és azonnal alkalmazható tervvel, persze ehhez neked is dolgoznod kell.

SZEMÉLYES UTÁNKÖVETÉS – coaching a célcsoport meghatározással kapcsolatos témákban három hónapon keresztül.

„Rákényszerítünk” a munkára – HA nem csak elolvasod a tananyagot, hanem AKTÍVAN RÉSZT VESZEL A MUNKÁBAN akkor jobban beépül az új szemléletmód, és nem csak egy azonnal használható anyagod készül el, hanem a későbbiekben bármikor alkalmazhatod ezt, ha új terméket vezetsz be vagy új szolgáltatást alakítasz ki.

Jelentkezés a KINEK BESZÉLEK? workshopra:

     <p>A KINEK BESZÉLEK? CÉLCSOPORT MEGTALÁLÓ WORKSHOP</p>

Ára: 30.000,-Ft+Áfa. Az ár ebédet nem tartalmaz, de a helyszínen étkezési lehetőséget biztosítunk.

Fizetés módja: banki átutalással október 30-ig, első 3 jelentkező 15% kedvezményt kap!

Tervezett időpontja: 2017.01.21. szombat 9-17 óráig.

Ha részt vennél a workshopon, de ez az időpont nem jó, vagy hétvégi időpontot szeretnél, akkor is töltsd ki jelentkezési lapot és az üzenetben írd meg ezt nekünk,

Helyszíne: kialakítás alatt, Budapesten, jó közlekedésnél.

Hogyan jelentkezhetsz? Töltsd ki az alábbi jelentkezési ívet és küldjük a további tudnivalókat és a fizetési adatokat.

A TÁRGY mezőbe kérlek írd bele, hogy KINEK BESZÉLEK? WORKSHOP-ra jelentkezel.

Jelentkezésed a részvételi díj teljes befizetésével válik aktívvá.











Miért?

        <p>Miért csináld ezt az egészet? </p>

Hogy miért éri meg belefektetni pénzt, időt, energiát?

Azért hogy egyre sikeresebb legyen a vállalkozásod, hogy ezt a sikert egyre könnyebben érd el.

Azért, hogy új vevőket fedezhess fel, szolgálhass ki, és hogy ezeknek a vevőknek a fejében még hosszú ideig megmaradj.

Leave a Reply