MarketingMagok

MarketingMagok Blog

Tippek, trükkök, ajánlások, hogy könnyebben a vevők szeme elé kerülhess, megszeressenek és vásároljanak tőled szuper termékeket, szolgáltatásokat

Így takaríts meg időt marketingtudatos weboldaladdal segítő szolgáltatóként

Így takaríts meg időt marketingtudatos weboldaladdal segítő szolgáltatóként

Szerinted is jobb lenne, ha több órából állna a nap, vagy több napból a hét? Így takaríts meg időt marketingtudatos weboldaladdal segítő szolgáltatóként

Miért fontos, hogy te is kampányokat tervezz a vállalkozásodban?

Miért fontos, hogy te is kampányokat tervezz a vállalkozásodban?

Úgy érzed, a kampányolás nem neked való? Ebben az írásban 5 alapvető érvet találsz, hogy miért érdemes kisvállalkozóként kampányokat tervezned vállalkozásodban.

5 érv, miért legyen marketingtudatos weboldalad

5 érv, miért legyen marketingtudatos weboldalad

Ma már nem kérdés, hogy legyen-e weboldala a vállalkozásoknak, de mégis miért jó az, ha az a weboldal tudatos tervezés eredményeként jön létre? Az online jelenlét ma már alapvető fontosságú a sikeres üzleti tevékenység szempontjából.

3 szempont a marketingtudatos weboldal kialakításához

3 szempont a marketingtudatos weboldal kialakításához

Az nem kérdés, hogy jelen lenni az interneten ma már alapvető fontosságú minden vállalkozás számára, és a weboldalak nem csupán információs platformként, hanem aktív marketingeszközként is funkcionálnak.

5 ok, amiért a hírlevélküldés lehet a titkos hozzávalód

5 ok, amiért a hírlevélküldés lehet a titkos hozzávalód

Szeretnéd, ha ügyfeleid mindig naprakészek lennének az újdonságaidról és akcióidról? A hírlevélküldés tökéletes megoldás lehet számodra! A hírlevél egy olyan kommunikációs eszköz, amely számos előnnyel járhat a vállalkozásod számára, ma 5 ilyen előnyt hoztam neked.

Anna története a hírlevéllel

Anna története a hírlevéllel

Ez a kis történet jól mutatja, hogy egy jól kialakított hírlevél hogyan hozhat közelebb vállalkozót és vásárlót, teremtve egyedi kapcsolatokat, amelyek nemcsak az eladásokat növelik, hanem hűséges ügyfeleket is teremtenek. Ők aztán szószólói lehetnek a vállalkozásnak, valahogy így indítva el a szájhagyományt…

A szomszéd kertje mindig zöldebb?

A szomszéd kertje mindig zöldebb?

A szomszéd kertje mindig zöldebb? Olyan könnyen elcsábulunk, amikor valaki egy új ötlettel áll elő, annyira el akarjuk hinni, amit a közösségin látunk, hogy másnak állítólag működik. De tudod mi működik?